Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-17 00:03:02
On 2014.02.16 23:53, Dainiushas wrote:

> apie tai, kad, deja, paskaityt elektronikos pradmenis negana, kartais ir
> paklausyt verta.

ne nu blet, cia as ahujel ?:) tu tiek paklausyk kiek as paklauses tai
bent nebus juokinga skaityt. pradedant gyva muzika, o ne irasais.
o ir irasus, atsirinkinet pagal irasu studija, cia jau nauja mada dabar?
turinys px ?:) susirandi paieskoj torentus kur chesky recors paminetas
ir bandai ieskot kas +- klausosi... ? nx toki klausyma...

> visgi leisiu sau galvot, kad kokybės reikalavimai įrašyt kokiam nors
> vokalo virtuozui ir barzdotam rokeriui skirtingi :). Kaip ir elektrinei
> gitarai bei dideliam orkestrui.

jo, ypac elektrine gitara tai su mikrafais tik ir irasineja...
apskritai, muzika visu pirma yra saskambiai ir melodija.
roko muzikoj nebuvo/nera gero vokalo? kad net pacio papastinta muzika
wiki vadina pop rocku. tai apie ka tu cia? operos solistus? ju vokalas
technine prasme kazkaip super ypatingas, kad jau reikia isskirtinio
mikrafo irasyt? tie, kur 'rokeriai' irasinejami, nebegirdi to vokalo?

> Tu rimtai galvoji, kad nesikeičia? Tai garantuotai po trumpesnio ar
> ilgesnio laiko vėl bus "naujas" atradimas ir ilgas fleimas.

nuo stiliaus tikrai ne. nes pats stilius savaime nieko dar nepasako nei
apie instrumentu tipa nei apie kieki.

> Beje, AB klasės stiprintuvas gal jau gali išėjime padaryt nelaiptuotą
> sinusoidę? ;).

prie tam tikru salygu. vel uzejo noras pafleimint?