Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: Virgis
Data: 2014-02-16 15:28:54
2014.02.16 00:17, CodeC rašė:
> todel man iki asaru juokinga, kai fylai svaiguliuoja apie visokias
> skiriamasias gebas, nors neturi supratimo kas yra decibelas. apie tai,
> kad zmogaus klausa yra stipriai logaritmine jau net nesitikiu ziniu... :)

Kodekai, man iki galo neaišku ko čia taip draskaisi ir įžeidinėji kitus.
Reiktų kažkaip gerbti ir kitų nuomonę, juolab, kad ir pats esi neteisus.
Ne konkrečiai šiuo atveju, bet ankstesniame fleime, kur tvirtinai, kad
skirtumo tarp kabelių nėra ir negali būti, nes tu negirdi to skirtumo o
ir teoriškai jo negali būti.
Iš karto užbėgsiu už akių, nes matyt jau pagalvojai, kad dar vienas
"fylas" atsibudo. Ne, mano audio komplektas nekainuoja dešimčių
tūkstančių, jis tikrai pakankamai kuklus. Bet ką man daryti, jei ir su
kukliu komplektu (Cambridge DacMagic, Marantz PM32, kompas su pigiausiu
USB kabeliu, Wharfedale Opus2 kolonėlės) girdžiu skirtumą tarp laidų?
Beje, skirtumą girdėjau ir su visai pigiomis kolonėlėmis, kažkokiomis
Infinity Primus ar kažkas panašaus, kur vienetas kainavo gal 800 lt.
Laidai, beje irgi ne iš "žvaigdžių metalo", o gana kuklūs, Van der Hul,
vieni pigiausių, už kuriuos, beje mokėjau gal 250 lt. Ir tų 250 buvo
labai gaila, bet ryžausi, nes išgirdau, kad groja gražiau už mano
turimus, beje taip pašiepiamai ankstesniuose tamstos ir kitų postuose
pavadintuose "storais kabeliais". Taip turėjau labai storus kolonėlių
kabelius, kažkokius YWW berods, bet jei ploni Van der Hul groja geriau,
tai ką daryti? Beje, tarpblokiniai Van der Hul kabeliai nebuvo
dramatiškai geresni už turimus PrifiGold kabeliukus, bet nupirkau ir
juos, nes kolega nebrangiai atidavė, o ir skamba jie visgi geriau už
ProfiGold. Apie placebą gal nekalbėkim, gaila man buvo tų 250 litų, bet
užtai mėgaujuosi pakankamai man geru skambesiu.
Beje, anksčiau turėjau NAD stiprintuvą, bet dabar jį pakeičiau į minėtą
Marantz (kurį pirkau su siuntimu už 70 lt.) ir čia taip pat išgirdau
didelį skirtumą tarp NAD ir Marantz. Pasilikau Marantz, nes jo skambesys
man šiltesnis, minkštesnis. Skirtumą matyt išgirdau laidų dėka.
Tamsta ir kiti esat neteisūs rėkdami, kad nėra ir negali būti skirtumo
tarp kabelių. Jei EjMej, Icetomas sako, kad svarbus net maitinimo
kabelis, linkęs su jais sutikti, nors pats nebandžiau, o ir neturiu
galimybės pabandyti, nes mano Marantz PM 32 į tinklą jungiamas paprastu
šniūreliu.
Ir dar. Kolega, kuris man pardavė Van der Hul laidus tvirtino, kad yra
didžiulis skirtumas tarp skaitmeninių koaksialinių laidų. Pats
neklausiau, bet kolegos nuomone pasitikiu, jis profesionalus muzikantas,
turi puikią klausą.
Prašau gerbti ir mano nuomonę, nes aš irgi profesionalas su muzikiniu
išsilavinimu, klausą turiu tikrai gerą.

Virgis