Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: Gediminas
Data: 2014-02-15 19:02:50
O galetum detaliau paaiskinti ka reiksia visas garsas suvarytas i
staciakampi remeli? Gal paveiksliuka koki? Cia siaip del bendro
supratimo kas yra kas. As esu labai daug ivariu signalu ir ju spektru
prisiziurejes. Todel idomu ka vadini staciakampiu remeliu.

Ir siaip idomi tema. Nesu is karto nusistates kazkokios nuomones. Norisi
issigrininti tiesa. Bet logiskai mastant, jei buciau tas kur garsa
masterina. Kam papildomai kazka daryti, kai nukencia kokybe ir uztrunka
laiko?

Paklausiau ir as ta Metallica. Pazejau kaip wavas atrodo. Taigi,
"clipina", "pikuoja" ar kaip norit vadinkit. Kazkas nemoka gain'o
suderint pries ADC. Greiciausiai yra taip, kad garsistai uzskersave ar
release pikuoja kas nors ar ne. Netikiu kad specialiai permasterina.
Nors is kitos puses kai clipina, atrodo daugiau garso. Masems gal taip
patinka. O keli audiofilai nusipirks vinila.