Tema: Re: TO: Offline dėl Cyrus'u
Autorius: Icetom
Data: 2009-05-14 12:26:50
Prajuokinai :) Aš tai jau audiofilas :D
> nanesu aš tok audiofilas.

Na jai pasikeistų šeštadieniui planai, galėtume bandyti tartis. Tel. aštuoni
šeši vienas aštuoni keturi šeši devyni devyni septyni. Mano vardas Tomas.
> domint tia domina, tik, kad šis savaitgalis ir bijau, kad ne tik šis yra
> man mirtnai užimti....
> nu dvi supuse štukos litų... okius siuntimai.. nu reiks pagalvoti..
> norėčiua pakalsuyti ar tikria verta upgreidintis.. bet deja nors tavo
> pasiūlyas ir labai viliojantis, bet nesugebėsiu pabėgti iki hifi
> pasaulio..nors jis man ir po šonu.... t.y gal ir sugebėčiau pabėgti
> kuriami laikui, bet negaliu prisižadėti...nes velnias žino kaip bus...

Prašyk 8 vs2 kaip pakaitinio ir tada galėtum palyginti ;)
> na darant apgreidą per hifi pasualį, manau, kad jie nepasididžiuos ir duos
> pakaitinį stiprą.... taigi nebus laai jau tragiška laukti
> apgreidintostipro :)

Kad pagal mane , aš jei neklystų Cyrus'sitų forume irgi buvau skaitęs apie
panašią problemą dėl mygtukų. Ir sutinku dėl tavo nepasitenkinimo. Kaip ne
kaip, ne už 10 Lt perki daiktą.