Tema: Re: TO: Offline dėl Cyrus'u
Autorius: offline
Data: 2009-05-14 00:34:30
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gufc8v$pmg$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei imtum pradinį Prevs2+ galios 8 Power, tau integruotas 6 vs2 būtų
> nebereikalingas. Teoriškai, turėtų atsirasti daugiau jėgos.

nanesu aš tok audiofilas. kad kas met atnaujit paratūrą iš esmės :) yra ir
kitų poreikių :)

> Galiu pasigirti, kad maniškis Cyrus 8 XP d yra pirmasis Lietuvoje :) Net
> ir pačioje Anglijoje jų dar vienetai. Matyt, Modestas iš Hi-Fi pasistengė
> gauti. Galime bandyti tartis šiam šeštadieniui perklausai Hi-Fi salone -
> susitiktume, paklausytum, išsakytum savo nuomonę. Gal tau atvirkščiai
> nepatiktų ta nauja serija. Manau, Modestas bus už, nes  kai atvažiavau
> paimti, turėjo klientą, tai ir likom nepaklausę geresnėmis sąlygomis. Man
> ir pačiam būtų labai įdomu palyginti su Prevs2+8 Power ar kita Cyrus
> kombinacija (nežinau, ką turi šiuo metu Hi-fi pasaulis). Duok žinią, ar
> [...]

domint tia domina, tik, kad šis savaitgalis ir bijau, kad ne tik šis yra man
mirtnai užimti....

> Kainas Lt su PVM, galiu pasakyti, kurios buvo duotos iki šiandien pateikto
> pabrangimo (manau pakels ir  Hi-Fi pasaulis):
> Integruotas stipr. su pagerintu DAC'u Cyrus 8 XP d Qx 7200 Lt
> Integruotas stipr. Cyrus 8 XP d  6000 Lt

nu dvi supuse štukos litų... okius siuntimai.. nu reiks pagalvoti.. norėčiua
pakalsuyti ar tikria verta upgreidintis.. bet deja nors tavo pasiūlyas ir
labai viliojantis, bet nesugebėsiu pabėgti iki hifi pasaulio..nors jis man
ir po šonu.... t.y gal ir sugebėčiau pabėgti kuriami laikui, bet negaliu
prisižadėti...nes velnias žino kaip bus...

> Kiek paskaičiau fourme, kur Cyrusistai renkasi
> (http://forum.cyrusunofficial.co.uk/), susidariau nuomonę, kad gamykla
> pakankamai lėtai taiso/daro atnaujinimus .

na darant apgreidą per hifi pasualį, manau, kad jie nepasididžiuos ir duos
pakaitinį stiprą.... taigi nebus laai jau tragiška laukti apgreidintostipro
:)

 O kas atsitiko tavo CD grotuvui -
> nebenuskaito?

aj.. ilga istorija...
turbūt būsiu pirmass, kuriema užkliuvo, kad mygrukai veikai nekorektiškai.
nuėjau pariekšt pretenzijų (bo garantija baiginėjasi), tai bandė
išsisiukinėti (čia ne hifi pasaulis, o jų atsotvai). buvau suypykęs ir jau
norėjau sukišti atgal su viskuo atsiimti pirnigus ir pirktis naują.. bet
hifi pasaulsi užglaistė visą konfliktą (bent kol kas) ir jų žodžiais tariant
išsiuntė į gamyklą ar tai su jais derina pakeiitma priekinės panelės...
žiūrėsim kuo baigsis...
ta proga galiu atsakingai pareikšti kad Bel Canto yra dideli šūdmaliai ir
pas juos aparatūros pirkti nerekomenduočiau :) (pabūsiu nepopuliarus
kauniečių tarpe) :)