Tema: Re: TO: Offline dėl Cyrus'u
Autorius: Icetom
Data: 2009-05-13 23:58:07
Jei imtum pradinį Prevs2+ galios 8 Power, tau integruotas 6 vs2 būtų
nebereikalingas. Teoriškai, turėtų atsirasti daugiau jėgos.
> ačiū už aprašymą. labai sugundei.
> biudžetas šiuo metu neleidžia daryti upgreido, o ir nelaba planuoju tokio
> masto upgreido. jau tuiru integruotą stiprą, tai pri ejo dar pirktis
> pradinį ir galios striprintuvą.. kažkaip.. .mm... nu dar gal nesubrendau.

Galiu pasigirti, kad maniškis Cyrus 8 XP d yra pirmasis Lietuvoje :) Net ir
pačioje Anglijoje jų dar vienetai. Matyt, Modestas iš Hi-Fi pasistengė
gauti. Galime bandyti tartis šiam šeštadieniui perklausai Hi-Fi salone -
susitiktume, paklausytum, išsakytum savo nuomonę. Gal tau atvirkščiai
nepatiktų ta nauja serija. Manau, Modestas bus už, nes  kai atvažiavau
paimti, turėjo klientą, tai ir likom nepaklausę geresnėmis sąlygomis. Man ir
pačiam būtų labai įdomu palyginti su Prevs2+8 Power ar kita Cyrus
kombinacija (nežinau, ką turi šiuo metu Hi-fi pasaulis). Duok žinią, ar
domina?

Kainas Lt su PVM, galiu pasakyti, kurios buvo duotos iki šiandien pateikto
pabrangimo (manau pakels ir  Hi-Fi pasaulis):
Integruotas stipr. su pagerintu DAC'u Cyrus 8 XP d Qx 7200 Lt
Integruotas stipr. Cyrus 8 XP d  6000 Lt
Integruotas stipr (matyt be skaitmeninių jungčių) Cyrus 6 XP 3600 Lt
Top klasės pradinis stiprintuvas kartu su DAC (balansiniai išėjimai) Dac XP
9100 Lt+75 GBP(?)
DAC'as (viskas tas pats kaip DAC XP tik be pradinio stiprintuvo)  DAC X 5100
Lt+ (275 GBP) - šitą nusižiūrėjęs kaip sekantį taikinį :) Panaudotą už 800
GBP (?) galima rasti UK  Bet noriu paklausyti dar.
Plokštė su DAC'u (modeliams 6 XP ir 8 XP) Qx DAC upgrade 1600 - neapsimoka
užsakinėti vėliau, nes vis tiek tektų į gamyklą siųsti ir 100 GBP brangiau
nei, kad iš karto integr. stiprintuvą užsakyti.

 > kol kas svarstau apgreido variantą iš 6vs2 į 8XP. reiks užeit į Hifi
pasualį
> paklauti kada bus įmanomas toks vairnatas, ir kiek kainuos... kažkada
> blevyzgojo, kad nuo gegužė kažką žnots tiklsliai,

Kiek paskaičiau fourme, kur Cyrusistai renkasi
(http://forum.cyrusunofficial.co.uk/), susidariau nuomonę, kad gamykla
pakankamai lėtai taiso/daro atnaujinimus . O kas atsitiko tavo CD grotuvui -
nebenuskaito?
bet kadangi jau CD grotuvą