Tema: Re: Koki receiveri imti prie MA RX?
Autorius: Icetom
Data: 2011-12-29 15:13:35
>Tarkim man nesuprantama kodel kalibratorius signalo stipruma nuo galimu
>+10 -10 musa i -8.5 praktiskai uzsuka prieki

Kalbant apie garso sritį negaliu būti objektyvus, nes tiek neturiu žinių.
Bet bandau spėti, gal dėl tavo minėto kambario apstatymo, t.y jo nebuvimo.
Jei suplojus jame labai girdisi aidas, gal dėl to MCAA ir bando nudusinti
garso stiprumą, kad geriau sukontroliuoti aidą? O kokiu atstumu priekinės
kolonėlės nuo žiūrėjimo vietos? Geriausia būtų, kad papaišytum išdėstymą su
visais sienų, kolonėlių ir pan. apytiksliais atstumais...