Tema: Re: Koki receiveri imti prie MA RX?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-29 13:38:47
Dar apie kalibravimą.

- Tai yra vienkartinis darbas ar jį reikia daryti periodiškai (jei taip,
kiek dažnai ir kodėl)?
- Ar pvz į komplektaciją įeinantis mikrofonas yra visais atvejais vienodas
visiems (tarkim Denon AVR'ams)ir pakankamas? Ar brangesniuose eina kitoks?
- Kaip galima įsitikinti, kad tas kalibravimas yra teisingas? Gal yra koks
audio test failas su aprašymu, kas turi girdėtis/nesigirdėti sukalibravus?

Pas save tą veiksmą atlikau beveik iš karto pasileidęs sistemą. Todėl
nelabai įsivaizduoju, kaip tai pakeitė garsą? Ar su biudžetinėmis
kolonėlėmis pernelyg didelio skirtumo ir neturėčiau pajusti? (išskyrus garso
stiprumo suderinimo dėl nevienodų atstumų nuo ausų iki kolonėlių; mano
atveju viena stovi šiek tiek atokiau nuo kitų; tad Audyssey nustatė tą
tolimesnę šiek tiek garsiau)

"ozzy"  wrote in message news:jdhhvd$34f$1@trimpas.omnitel.net...

Ko verti tie kalibratoriai?

Asmeniskai man nepatinka ka pioneer lx53 sukalibruoja.