Tema: Re: Koki receiveri imti prie MA RX?
Autorius: Icetom
Data: 2011-12-29 12:59:03
>tarkim koks nors uz 2000 euru, ziurek po keliu metu kainuos 1/3 savo pilnos
>kainos, o greiciausiai ir 1/4.

Na, vis tik, gal nelabai. Pvz. naujas AVR-3808A (AVR-4311 prosenelis :D)
prieš modelio pakeitimą (berods 2008 m.) kainavo 3500-4000 Lt kiek pamenu.
Dabar ne taip senai mačiau ebay.co.uk kainą - apie 2000 Lt+siuntimo išlaidos
iki LT. už 3808A versiją ;).  Tarp kitko aš jį buvau pasiruošęs ir imti iš
to ebay, bet gi reikėjo man sugalvoti paskaityti apie Audyssey Multi eq XT32
garso sukalibravimo programą :D... Ją po kol kas turi tik Denon AVR-4311 ir
Onkyo TX-NR3008(9) ir aukščiau. O mano atveju, naudoto Onkyo pirkimas
atkrenta dėl gabaritų ir šiaip nepasitikiu aš Onkyo nors tu ką. Nors ir
rašė, čia, kad jokių problemų neturi su Onkyo resiveriais.

Pažiūrėk palyginamąją lentelę, kodėl nusprendžiau imti tik su XT32 versija
(ne žemiau):
http://www.audyssey.com/audio-technology/multeq