Tema: Re: pablevyzgokim - laikrodis 1000-2000 Lt ribose
Autorius: Sarunas
Data: 2010-12-23 09:30:26
ziurinejau ir as kazko panasaus ant LT... labiausiai is klasikos man tiko
sita serija, bet pyst ir pabrango 400 Lt... :)
dabar biudzetas nebenesa...:)
http://laikrodziai.eu/pm-2653-22-swiss-military-5415202001.aspx

o siaip savo kriterijus jau issiaiskinau....Klasikinis, apvalus, automatas
butu maloniau, safyras, atsparus 10atm, pagal galimybes plonesnis.