Tema: Re: pablevyzgokim - laikrodis 1000-2000 Lt ribose
Autorius: Icetom
Data: 2010-12-13 20:35:28
Gal pradėk nuo klausimo, kam tau reikia laikrodžio už tokią kainą? Jei laiką
sužinoti - tada mobiliake yra. Jei pačiam smagiai jausti pažiūrėjus į jį -
rinkis tą, kuris tau prie dūšios labiau. Jei parodyti, kad turi šustrą
laikrodį - tada sumos didesnės vaikšto. O šiaip pasiskaityk čia:

http://www.chronocentric.com/watches/brands.shtml