Tema: Re: pablevyzgokim - laikrodis 1000-2000 Lt ribose (kb!!!)
Autorius: Niccolo
Data: 2010-12-17 09:16:15
O man chronografas (nes chronometras yra labiau sertifikatas, o ne funkcija, ir tas sertifikatas kainuoja tiek, kad tokioj kainų kategorijoj chronometrų nebūna) yra vienas pagrindinių dalykų. Ypač jei jis sukombinuotas taip, kad greitį parodo (tachymeter) - tada įdomu tikrintis savo auto spidometro paklaidą. Pas mane, pvz., su vasarinėm padangom paklaida - apie 6-8 km/h, o su žieminėm - jokios paklaidos :-)