Tema: Re: Tai kaip ten su tuo reaktorium
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2011-03-16 12:22:18
> Aciu.
> Daug kas susideliojo i savo vietas. Zinoma ne viskas. Pvz. garo is
> reaktoriaus nuleidimas turetu vykti i isore, aplinka. Kad lauke
> susikauptu sprogus vandenilio misinys ir sprogtu tikimybe labai maza.
> Sprendziant pagal sugriovimu pobudi sprogimas ivyko patalpoje, o tai
> gali reiksti kad spaudimas reaktoriuje nusimete nekontroliuojamai, gal
> per itrukimus, ar nesandarumus.

Na, garą tam ir nuleidžia, kad nesusidarytų įtrūkimų. Ir panašu, kad
būtent šitoj vietoj antras reaktorius turi problemų.

Mano matyta versija, kodėl garas buvo leidžiamas pastato viduje, o ne
į aplinką: noras paskleisti kuo mažiau radiacijos. Skamba logiškai
(kaip minėjau, radioktyvių įzotopų garuose skilimo pusperiodis labai
trumpas), bet kas ten žino ar teisybė.

ic
--
http://rimantas.com/