Tema: Re: Tai kaip ten su tuo reaktorium
Autorius: siGis
Data: 2011-03-16 12:13:42
Aciu.
Daug kas susideliojo i savo vietas. Zinoma ne viskas. Pvz. garo is
reaktoriaus nuleidimas turetu vykti i isore, aplinka. Kad lauke susikauptu
sprogus vandenilio misinys ir sprogtu tikimybe labai maza. Sprendziant pagal
sugriovimu pobudi sprogimas ivyko patalpoje, o tai gali reiksti kad
spaudimas reaktoriuje nusimete nekontroliuojamai, gal  per itrukimus, ar
nesandarumus.