Tema: Re: Tai kaip ten su tuo reaktorium
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-16 09:39:15
wow!! dekui, labai uzh ishsamu paaishkinima!
klausimas bishki ne i tema. Jei ash teisingai prisimenu (o galiu prisimint
tikrai neteisingai:). Per paskaitas 'fizika idiotams' (berods ne visai taip
vadinosi, bet +/- taip turetu vadintis tas uber kursas, kuri vede prof
Vaitkus su prof Jurshenu mums filosofams - kuris mane priverte pamilt fizika
su visom jos atmainom ir bandyt gilintis bent kazhkiek toliau lopant savo
ishsilavenimo spragas po baigimo) man rods prof Vaitkus buvo minejes, kad
ignalinos tipo reaktoriai yra daug mazhiau lepesni kuro tipui nei
dabartiniai vakarietishki - tobish juos ish principo galima kurent ir 238tu
uranu (kuris kaip zhinia yra labiausiai paplites). Ar tai tiesa, ar ash
kazhka praklausiau (prikuriau smegenuose:)?

"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message