Tema: Re: Apmokejimai per WP
Autorius: ManXP
Data: 2016-07-31 12:47:30
Delioju galutinius skaiciavimus ivairiu sistemu, tai kaip suprantu, Paysera
(naudojant banklink) ima % (kuris priklauso nuo kiekvieno banko, ir svyruoja
nuo 1.3% iki 3%) + papildomai projekto komisini mokesti uz kiekviena
operacija - https://www.paysera.lt/kainos/imoku_surinkimas_internetu.html ?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Jei teisingai supratau ko klausi - taip. Tik jam atsidarys ne banko langas,
o mokejimu budu pasirinkimas, is kuriu jis pasirinks savo banka.

"ManXP"  wrote in message news:nkdfvd$ior$1@trimpas.omnitel.net...

Hm, kazkodel is aprasymu buvau susidares nuomone, kad useriui reikes
saskaitos. Ir vienas zmogus, kuris kazkada naudojo sake, kad nustojo naudot
del privalomos moketoju registracijos paysera sistemoj. Tai kaip suprantu,
banklink (kas man yra aktualu) veiks kaip visuose normaliuose puslapiuose -
t.y. useris paspaudzia mokejimo mygtuka, iskart atsidaro banko langas, ir
pabaiga?