Tema: Re: Apmokejimai per WP
Autorius: ManXP
Data: 2016-06-22 10:50:05
Hm, kazkodel is aprasymu buvau susidares nuomone, kad useriui reikes
saskaitos. Ir vienas zmogus, kuris kazkada naudojo sake, kad nustojo naudot
del privalomos moketoju registracijos paysera sistemoj. Tai kaip suprantu,
banklink (kas man yra aktualu) veiks kaip visuose normaliuose puslapiuose -
t.y. useris paspaudzia mokejimo mygtuka, iskart atsidaro banko langas, ir
pabaiga?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai lygtai ne? Nebnet tik sitam pluginui. Bet kad surinkti pinigus per
paysera klientui tikrai nereikia ten tureti paskyros

"ManXP"  wrote in message news:nkbsus$396$1@trimpas.omnitel.net...

Ziurejau Paysera, tai visiskai jokio patogumo - vartotojas turi atsidarinet
saskaita tam, kad atlikt mokejima. Vienintelis pliusas, kad turi WP plugina.
Kazkokiu normaliu alternatyvu yra?