Tema: Re: Tinklalapis su DIV
Autorius: Domas Jokubauskis
Data: 2009-09-09 08:34:59
Rašėte:

>   $%@#%$#%$#%@ nesikeikiant.
>
> Gal jau tada prie <table> verčiau pasilikit, nei kad dar šitais yui-g,
> yui-š web'ą šiukšlinkit.
>
> Čia ne tvirti pamatai, o visų kambarių sienos vinukais nukalinėtos — o
> gal netyčia ten paveikslą norėsi pasikabinti?
>
> Vieninteliai tvirti pamatai: geras ir prasminga HTML kodas.

Gero kodo nieks negadina, jei toks yra. Keičiasi tik id ir class
žymėjimai, kurie, žinoma, YUI nėra labai prasmingi, nes ten prasmės ir
nereikia ieškoti. http://developer.yahoo.com/yui/examples/grids/grids-landmarks_source.html
tikrai daugiau konteksto suteikia, nei gražesni klasių pavadinimai. Na
čia tik mano nuomonė pabandžius keletą tinklalapių sudėti, todėl gal
ko nors ir nesuprantu.

Be to, jei turi idealiai veikiantį dviratį, kam jį tau keisti? Bet yra
tokių, kurie dar jo nerado/nepasidarė, todėl YUI yra vienas iš galimų
variantų.