Tema: Re: Tinklalapis su DIV
Autorius: alias
Data: 2009-09-08 08:43:23
Jie beprasmiški. Tiek kodo, kad pagaminti elementariausius column'us?
http://blueprintcss.org/blueprint/screen.css http://960.gs/css/960.css --
košmaras.

Taip, kiekvienas HTMLščikas turis savo defaultinių taisyklių rinkinį, su
kuriuo jam patogu dirbti. O čia kai pradeda išradinėti dviračius su tais
gremėzdiškais css framework'ais -- graudu žiūrėti, kaip beprasmiškai žmonės
laiką švaisto. Čia panašu į namo statymą iš degtukų: "Žiūrėkit, kaip aš
moku!" -- nu ir kas, kad tu taip moki, tai nei praktiška, nei patogu, nei
optimalu.