Tema: Re: CRM'o pritaikymas prekybos agentams (network marketing)
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-27 00:00:31
Feniksas rašė:
> :)) matai, man reikia labiau tech dalies, ten apzvelgta daugiau
> aspektu, ir ten per "stora" viskas
> svarstau tarp viska daryt daug maz nuo 0 ar pritaikinet kazka gatavo.

You don't get it.

Viena iš pagrindinių „failed crm“ priežasčių yra ta, kad viskas suvedama
(numetama) į IT, technologijas (ir kur gi jau tai girdėta? „reikia
pritaikyti“, „kokį crm naudoti“?) ir/ar jį diegia, kontroliuoja IT
skyrius (labai panašu į tavąjį atvejį)...

Tai bene nulemenčiai pasako *viską*, o aš dar pridurčiau, kad
užprogramuota nesėkmė -- garantuota.

http://blogs.zdnet.com/projectfailures/?p=5143
http://www.crmasiasolutions.com/crm-solutions/why-crm-projects-fail.aspx