Tema: Re: CRM'o pritaikymas prekybos agentams (network marketing)
Autorius: ups
Data: 2009-08-26 13:26:54
Kokio velnio cia uzpuolat zmogu... jis gi neklause jusu man reikia kas
skurtu crm... ar cia toks ilgas budas per "lankas" pasiulyti savo
paslaugas perdarant opensource cms uz n.k $ ;)

Atsake jumi, kad viskas yra ir jam reikia konkretaus dalyko... :)

web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija
skype - naujasdizainas
www.naujasdizainas.lt