Tema: Re: Ka turi bendro hostex.lt ir serveriai.lt
Autorius: kyborgas sailonas
Data: 2009-06-13 20:23:22
Arvydai, kada sutvarkysit normalu DNS administravima savo toj klientu zonoj?
iki siol neina nurodyti keliu MX irasu.
jei as pvz noriu MX nukreipti i google apps, tai google rekomenduoja man
padaryti tokius irasus:

ASPMX.L.GOOGLE.COM. 10
ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.COM. 20
ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM. 20
ASPMX2.GOOGLEMAIL.COM. 30
ASPMX3.GOOGLEMAIL.COM. 30
ASPMX4.GOOGLEMAIL.COM. 30
ASPMX5.GOOGLEMAIL.COM. 30

kaip man juos susitvakyti jusu toj klientu sistemoj?
dabar galiu tik viena bendra nurodyti ASPMX.L.GOOGLE.COM