Tema: Re: Ka turi bendro hostex.lt ir serveriai.lt
Autorius: Nerijus T
Data: 2009-06-12 10:12:38
apie tai negalvojau, nemanau kad nuo to tai isgelbetu.
severiai.lt - prastokas dns administravimas kazkada pasirode, lyg neduoda
keliu MX nurodyti
domreg yra gera funkcija, visos zonos ikelimas is failo, jei turima daug
domenu labai patogu, bet zinoma domreg brangu
Jokiu pasaliniu minciu nebuvo, tik kaina ir funkcialumas ir lietuviski NS
(seniau serveriai.lt kelis laike uzsieni)