Tema: Re: del pazinciu www
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-10 14:57:18
O kaip jei Dalbajobas ides skelbima i Lietuvos ryta ir per ji susipazins su
berniuku ? Puslapis gal ir neliktu nuosalyje, bet kad jam grestu kokioos
rimtos sankcijos - labai abejoju. Vat jeigu jame bus skyrelis "Berniukas cia
gali susirasti savo svajoniu Dalbajoba", tada jau valstybiniai namai gali
nauja aki ir puslapio valdytojui atverti.