Tema: Re: del pazinciu www
Autorius: Vytenis M.
Data: 2009-06-09 15:21:11
Neturintis ka veikti 17likmetis uzisregina viename is X pramogu saitu. Ten
susipazino su ponu Dalbajobu kuriam 28 metai ir jam patinka nekalti jauni
berniukai ir senos, suklerusios bobutes.
Zodziu bobute i pasimatima nesutiko eiti, bet va 17likmetis pasirase.
Jie susitiko, ir taip nutiko kad 17likmetis dave savo rudaja aki :)
Atsiciuhines po laimes tableciu jis pranese mamai, kad jam aki skauda ir
ponas Dalbajobas ten jam ibede.
....tuo metu pona Dalbajoba uzmuze kito 16likmecio tevai uz isdurta aki....
Na ka dabar daryti mamytei, 17likmetis su isdurta akimi... ponas Dalbajobas
nebegyvas o mamyte pilna kersto.
Ji kreipiasi i garbinka ir visiems padedancia publicistine laida "Tas pats
per ta pati" ir tokio veiksmo atoveiksmyje "Tas pats per ta pati" & Mamyte
ateina pas X pramogu saito savininka ir megina isisiskinta "Kaip cia
imanoma, kodel jus taip nesaugote, kodel mano geras ir puoseletas vaikas
lalala blalal".

Va situacija :)