Tema: Re: google atskiri puslapiai
Autorius: Vidas M.
Data: 2009-04-29 17:28:28
Tai vadinasi "Sitelinks"
Per google webmaster tools galima juos pasiekti:
Webmaster tools->"Links"->"Sitelinks".
Google neleidzia tau paciam prideti tuos sitelinks, bet leidzia blokuoti
kuriuos tu nenori.
Pats google nusprendzia kurie sitelinks tavo website rekomenduojama.

Mano website juos turi, pas mane pagrindinis puslapis PR4, bet jie buvo ir
su PR3, apie 80k puslapiu rodoma per menesi.

Tuos sitelinks nerodo pasieskoje visa laika. Juos rodo tik tada kai paieskos
keyword yra labai aktualus tavo website.
Paprasiciausias tikrinimas ivesk <myWebsiteName>.com i google paieska, tavo
website turetu buti pirmoje vietoje ir tada daznai rodo ir sitelinks.