Tema: Re: google atskiri puslapiai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-04-29 10:56:44
    Buvau pasidares pas save kazkada ant Firefoxo sita, yra firefoxui
pluginas, kitaip sakant parsisiunti firefoxa susirandi jam plugina, ieskai
google thumbails ir rasi, ten gali ivairiausiu navarotu rast.

    O jei techniskai kaip tai darosi, tai speju reenderinamas kaip ir su
narsykle puslapis ir nuimamas mini screenshotas nuo jo ir viskas.

P.S. Siaip firefox geru pluginu turi, pvz keli mano megstami:

    NoScript - blokuoja skriptus, gali pvz kokiam saite kur daznai lankaisi
visus flashus uzdiseiblint arba visa reklama visus bannerius kad maziau PC
akraudinetu (kaikurie prikisha kruvas flasho po to visas kompas stabdo),
arba nuo blogieciu taip apsisaugot kad nereikalingo javascripto neleidinet;

    WOT - Puslapiu patikimumo reitingu sistema, rodo toki rata nupiesta prie
kiekvienos nuorodos ir ant kiek ji zalia ant tiek puslapis patikimas, ant
kiek rausveja ant tiek nepatikimas, nu ieskai kazko kad ir su google ir kai
randa matai is kart kad tas puslapis negeras net i ji neiejus, nes useriai
balsuoja ir taip susikuria reitingas ir pan.

    DownTheAll - kai reikia downloadint daug failu is 1 page, pvz. visus,
spaudi ant webpage backgroundo ir paimi is kart visu galimu parsisiusti
saite failu sarasa ir is kart gali siust, atsoka reikalas po viena ten
spaudinet save as :)