Tema: Re: Serveriai.lt bajeriukai.
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-04-29 13:38:51
Pirmoje žinutėje rašei, kad kažkoks senas lietuviškas TVS + wordpress nemodifikuotas, kelinta WP versija?

Jeigu nesunku atsiųsk abu, kaip jie buvo įdiegti, peržiūrėsiu, tada bus galima toliau kalbėt.

Ir pasikartosiu: užtenka kažkam nulaušti vieną svetainę, kad galėtum modifikuoti ir kitas kabančias ant to pačio userio. Ir serveris čia ne prie ko. Taip pat sutinku, kad egzistuoja ir skylėti serveriai, bet ten, kur kažkas juos prižiūri ir atnaujina tikimybė bus didesnė, kad visdėlto kaltos svetainės ir/arba pats klientas.

TVS + WP gali siųsti į gloomers@gmail.com, radęs laiko pažiūrėsiu.

-Mindaugas J.