Tema: Re: Serveriai.lt bajeriukai.
Autorius: Marius L.
Data: 2009-04-28 20:18:42
man buvo toks linksmumas su kitu, gana populiariu hostintoju :)
istorija 1 prie 1, tik kad turejau TVS.

na as ka, paemiau ir issitryniau tuos kodu gabalelius. tai pasikartojo kelis
kartus ir as pradejau lysti adminui i akis, kad ieskotu loguose, kas cia ka
galejo padaryti :)
Zodziu loguose nieko nerado, kaltas as, bet nuo tos dienos, kai adminas
ieskojo kazko loguose, tai nepasikartojo :))

Manau cia tiesiog zmogiskasis faktorius, kad ir jie ne viska zino. Reikalauk
paaiskinimu smulkesniu, nes jeigu jie teigia, jie zino...