Tema: Re: serveriai.lt siautėja toliau (KB)
Autorius: simutis
Data: 2009-04-11 22:32:33
"Arvydas" <arvydas@iv.lt> wrote in message
news:grqp5t$lja$1@trimpas.omnitel.net...
> Po to, suradus internete rekomendavimo nuorodą, iš naujo užpildyti
> užsakymo formą ir rėkti, kad Serveriai.lt apgavo?

Ten tam screenshot'e yra domeno pavadinimas, o kai jis jau užregistruotas,
jo pasirinkt nebeleidžiama, tai kaip ir ne po to... Kita vertus, pats
nežinau kas čia galėjo būt negerai, nes nemanau, kad taip būtų daroma
specialiai. Šiaip gal koks bug'as. O ir aš pats tokioj situacijoj kitaip
elgęsis būčiau. Reziumuojant, tai gal ir be reikalo tas mano post'as.