Tema: Re: serveriai.lt siautėja toliau (KB)
Autorius: Arvydas
Data: 2009-04-11 21:57:01
Iš tiesų mano kolegos atsakymas buvo teisingas ir paslaugos buvo
užsakytos ne per rekomendavimo nuorodą:

1. Užsakymo formoje kaina buvo nurodyta be nuolaidos.
2. Sąskaitoje kaina buvo nurodyta be nuolaidos.
3. Pervesta suma buvo be nuolaidos.

Kažką supainioti čia vargu ar buvo įmanoma.

Po to, suradus internete rekomendavimo nuorodą, iš naujo
užpildyti užsakymo formą ir rėkti, kad Serveriai.lt apgavo?
Serveriai.lt geranoriškai žiūri į nuolaidų suteikimą ir jau
pradinis pasiūlymas buvo neblogas, bet su tokiais derybų
gabumais bet kokį geranoriškumą sunaikinsit, ponaiti.

--
Arvydas