Tema: Re: pasiulykit VPS, Servint +/-
Autorius: Feniksas
Data: 2009-04-07 16:32:36
"Artūras-M" <arturas@hela.lt> wrote in message
news:grf73d$uqu$1@trimpas.omnitel.net...

> Thanks :)

> Nuorodoj viršuj srauto yra ir jis nėra griežtai ribotas. Realiai ne srauto
> kiekyje problema. Iki 3-4 TB VPS galiu be vargo pasiūlyti paderinus kainą.
> Diskų sistemos apkrova yra didesnė problema. Taip kad prie kai kurių
> aplinkybių fiziškai dedikuotas yra geriau.

ne, problema mano atveju buna cpu resursai ir spaikai, kai reikia daugiau
nei 1 cpu core
 - su disku viskas ok, duombazes optimaizintos,
disko operacijos tik simbolines
sueitu ir kokis bazinis core 1 solo servas, bet kazkaip moketi virs 150$+
men nesinori, nors jei kas pasiulytu
uz gera kaina, tuomet ok.

> Smarkiai nerekomenduotinas Plesk, ypač paskaičius 4 punktą. Didesnės
> skylės už pinigus kaip Plesk, ko gero dar nėra ;)

cia tas pats, kas bandyti permokinti buhaltere dirbti Ubuntu ir kokia nors
open
sourcine Skaitos atmaina.
Siuo atveju nenoriu experimentuot, yra ne vieneriu metu patirtis su Plesk ir
production
environmenta noriu turet jame. Experimentams pasizaidziu su kitais. Ateis
laikas ir kitoms
sistemoms, bet ne dabar.

>>> 3. Geras kainos ir kokybes santykis, taip pat daily backups ir kitas
>
> VPS pilnus backupus atlieka tik savižudis arba VPS rinkos naujokas, kuris
> dar nežino kuom tai baigiasi. Kai sužino, backupai baigiasi arba
> įkainuojami atitinkamai ;)

jokiio man skirtumo - pora kartu buvo nutike mazdaug taip: "Dear support, we
have rpoblems
on couple of our domains, could you provide us backup copies of this
wednesday?" ir kopijas turejom

viskas. kaip jie tai daro ir kodel ir kaip apsikrauna servai - ne mano
reikalas.

> [...]
> klientuu geri santykiai ;)
> Statusas "semi managed" šiek tiek kainuoja papildomai kiekvieną mėnesį.
> Paprastai klientai labai jau nenori papildomai mokėti, todėl visi laimingi
> ir lieka tai, kad niekas į VPS vidų nesikiša :)
> Na statusas "managed" apskritai neturi paklausos. Realiai nesikišimas į
> VPS vidų yra ne tik dėl to, kad niekas nemoka. Tačiau jeigu asmuo turintis
> root pridirba kažką įdomaus, tai įsikišimas nieko nežinant gali privesti
> prie dar didesnių problemų ir jau visos bendros problemos tada pakimba ant

PILNAI SUTINKU!!! Matai ta pagalba daznai atsiremia i 1min trukmes
support personalo "know-how" demonstravima - pvz, "Your vps is stuffed with
log files of few gigabytes size, it is out of disk qouta" arba
"Apache module mod_xxxxxx is causing segfaults it is uncompatible blah blah
blah"
 ir pan lygio problemomis,
niekas nepraso su sukonfiguruoti phpbb ar kt. user lygio dalykus.

Idomu, kontaktus plyz!!!