Tema: Re: pasiulykit VPS, Servint +/-
Autorius: justas.p@work.lt
Data: 2009-04-07 14:35:44
"Artūras-M" <arturas@hela.lt> wrote in message
news:grfarf$64i$1@trimpas.omnitel.net...

> Berneli, replikėles gali pasilaidyti sau. Naudojama ir XEN ir OpenVZ ir
> beje jų komercinės atmainos. Ir beje jau patirties yra kur kas daugiau nei
> pas tave!
>
> Serveris ant kurio veikia klientiniai VPS yra prikimštas jų tiek, kad
> atsipirktų ir dar būtų šioks toks pliusas. Prie dabartinių rinkos kainų,
> kimšti reikia gana tampriai.
> Ir kai tau reikia kasdien paleisti į backupus apie kelis šimtus GB iš
> vieno serverio tai patikėk yra labai didelė problema. Pabandyk savo super
> duper kompe subekupinti ~100 tada kaip pas tave veikia koks nors resursus
> [...]

Tai KA AS IR NORIU PASAKYTI - overselinimas yra didelis blogis. O del mano
super duper kompo tai nzn 2 x 4 branduoliu Xeonai su 18GB ramo ir 4 SCSI
diskai labai labai sauniai nubeckupina Hyper-V masinas be maziausio lago.
Del HD rezoliucijos filmo tai sorry - sito neisbandysiu, nes KVMoIP nera
skirta tam.