Tema: Re: Individuali veikla - Game over?
Autorius: Marius L.
Data: 2009-04-07 14:49:51
man asmeniskai isvis nelinksma. visa gyvenima laikiausi ideologijos, kad
mokescius moketi reikia... o siandien praktika juokinga, sudaro salygas
daliai zmoniu ju nemoketi ar issisukineti, gauta minusa padengia kita dalis,
kuri tvarkingai moka :))

tai siandien svarstau kuriai pusei priklausyti.. ar prie mokanciu ar prie
besistengianciu nemoketi :)

nes naudos kaip nesimato :) nes gi poliklinikoj pirma karta buvau praeita
menesi :))) apakau ir as :)))