Tema: Re: Individuali veikla - Game over?
Autorius: Marius L.
Data: 2009-04-07 12:28:21
na cia jau nebe argumentas, 3 dienas nieko negauni, 2 dienas darbdavys moka,
o sodra nuo 6 tik :)) taip kad biuletenio kaipo tokio normalaus ir nebera.
As per visa gyvenima tik viena karta biuletenyje buvau... tai krentu i
minusa priverstinai apsidraudes socialiniu draudimu :)))

kitus beveik uzskaitau. labai diskutuotini, bet as nesugebesiu fleime
dalyvauti :)