Tema: Re: Problema pardavinejant reklamos vieta savo website
Autorius: Vidas M.
Data: 2009-03-27 22:56:20
Labas,

Aciu uz linka. Idomus variantas, kol kas atrodo kad labai galingas ir del to
per daug sudetingas. Man nereikia realiu laiku pardavineti impressions. Man
reikia karta per menesi surengti aukciona ir viskas. Bet as i si varianta
gal ir detaliau pasiziuresiu. Per 15min nesugebejau tiksliai suprasti kaip
tai veikia.

Aciu dar karta.