Tema: Re: Problema pardavinejant reklamos vieta savo website
Autorius: Vidas M.
Data: 2009-03-27 21:12:31
Su fixuota kaina daug paprasciau daryti apmokejimus ir visa buhalterija. Man
apmoka i prieki uz menesi.
Be to naudoju Joomla, baneriu parodymu skaicius kuri Joomla fixuoja
iskaiciuoja ir visus robotus. Tai yra tas skaicius daug didesnis negu is
tikruju. Niekur neradau kaip padaryti kad robotu ziurejimas neisiskaiciuotu.