Tema: Re: Nuomones, trukumai
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-27 09:44:48
filtras gerai, palengvina, bet supranti ką aš sakau - va pamačiau koks man patinka,
tai dabar gaunasi, kad dar turiu žiūrėt aplink ar nėra tokio pačio kitos spalvos, va šitas, čia
toks pats ir jau kitoks.. hm... nu užeinu ant jo, parodo didesnį, ai ne, visgi šitas marginimas nelabai,
davai kita, - oi nėra jokio pasirinkimo kito, negi eit atgal ir vel rinktis kita.
oi ne - va gi jau matau yra - KITOS SPALVOS. viskas gerai, ko tu man aiskini, kad nėra :))
viskas gerai.