Tema: Re: Nuomones, trukumai
Autorius: Kazys
Data: 2009-03-27 08:44:50
http://www.eoxox.com/skin/frontend/globaltus/default/images/banners/ban_pristatymas.png
"Mūsų prekes pristatys Lietuvos pašto pasiuntinių tarnybos kurjeris arba
mūsų pačių kurjeris."

Nemanot kad tai apgaulinga reklama?
Karta skambinau UPS reikejo siuntini pasiust i netolima uzsieni, tai virst
300lt uzsiprase uz iki 100gr siuntinuka :)

http://www.eoxox.com/mergaitems/dzemperiai/dzemperis-kates.html
yra kaikur prastai su PS nuvalytu prekiu :)

Keista kad kategorijose
http://www.eoxox.com/mergaitems/dzemperiai.html
nera galimybes pasirinkti prekes dydzio ir add to cart.