Tema: Re: pagarba serveriai.lt
Autorius: Andas
Data: 2013-01-14 18:54:45
tik nereikia jau ta IV tiek girti...
su ju """dedikuotais""" (jiem tikrai galva reik issitrinti VPS su openvz
vadinti dedikuotais...)  turiu tikrai daug bedu, iskelti gaila negaliu
greitai, bet iskelsiu kai baigsis klientu apmokejimo terminas, kaip kad
iskeliau ir kitus....... jie nepasimoko niekad su tuo robotizuotu supportu
(ar tai butu jonas ar petrone ar audrone ar dar koks kitas roboto
vardas...), vadinas jiem nereik klientu ir ju turi per daug, na tai ir tegu
turi, vieni renkasi kokybe kiti renkas GD pjarus :)