Tema: Re: pagarba serveriai.lt
Autorius: GD
Data: 2013-01-11 20:44:58
nope, dar problema tame, kad del WP chytravojimu, nesant failo, htaccess
bando ta faila, arba klaidos pranesima "not found" sufabrikuoti, ir jam tai
nepavyksta, tada procesas pakimba ar pan.

o del to, kas imanoma, ir kas ne, tai speju serveriai lt turi kazkiek
nuovokos, kuri ateina su patirtimi ir darbuotoju / sistemu kiekiais