Tema: Re: File transfer dalykas freeware
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-07 00:22:50
Įdomu kokiu pagrindu wetransfer dirba - ten gan elegantiškai padaryta, o
svarbiausia, nemėto jokių javos ir activex pranešimų grasinančių, kur reikia
sutikt, ir dar resumas šioks toks yra jei ryšys trukinėja. Man iš tiesų px
java ar chujava, tegul tik veikia su visais browseriais ir būna blondiniškai
foolproof. Dabar vieną uploadą dariau klientui į jo kažkokį failų serverį.
Mozila nieko nerodo, IE meta kažkokį script errorą, chromas parodė java
app'ą, kuriam reikėjo paspausti YES ant lentelės, kuri labai siūlo paspausti
NO.

FTP norint normalų resuma turėt, reikia klientui prisiūlyt instalint softą,
pamokyt galima, tačiau pasitaiko taip 1 iš 20 klientų, kuriem nifiga
nesiunčia. Eina kelias minutes tranferis ir tada buna 426 connection
terminated. Jau ir timeoutus išjungiau ir dar visokių optimizacijų pagal
guide'us dariau. Mano pusėj niekas neterminuoja.
torrentai beje yra dar didesnis keiksmažodis negu ftp kai kuriem vartotojam
+ daug ofisų torrentus blokuoja.

O failai pas mane video. Dažnai klientai nori prie sumontuotos medžiagos
paimt žaliavą, o toks stebuklas kaip usb hdd gi baisiai brangus ir
reikalingas tik tam pernešimui + aš mieliau per internetus jiem viską
atiduočiau, nei užsiimčiau rašymu.