Tema: Re: google "bauda"
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-10-03 12:24:13
Mane googlas tik nervina, kad jei noriu ismest nuorodu kruva, tai ten tryninet po viena... kai cia vienam saite pakeiciau, kad butu daugiakalbyste ijungiau path prefixa su kalbos kodu, tipo buvo pvz.:

domenas.lt/straipsnio-kazkoks-friendly-url

Tapo del daugiakalbystes:

domenas.lt/lt/straipsnio-kazkoks-friendly-url
domenas.lt/en/english-content-url-kurio-seniau-nebuvo

Tai vienas dalykas reik eit ir trynt po viena nuoroda, dar ne is kart istrina, jau ne nekalbu apie tai, kad nera galimybes man savu nuorodu peradresuot i naujas.... Ai siaip galima butu dar daugiau tokiu dalyku, kuo uzknisa jie surast... Nors url'u ner labai daug, ne tukstanciai tai nepagaileciau pusdienio prisest ir kiekviena peradresuot... Bet galimybes ner... nebent ten deliot gal kokius redirect'us, bet deja tuo metu to tvs neisejo padaryt... paprasciau zymiai but buve rankom viska.