Tema: Re: rss readeris FB
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-07-22 12:49:52
    Kad ne, cia biskuti kitaip, jie ten kiek matai ne viena TVS palaiko, i tvs idiegiamas ju modulis, o FB dali jie patys ten padaro, prisidedi kaip taba ir viskas... tik vat nueit i ta prekiu taba ne visi sumastys... :) daresi siaip gan lengvai, idiegiau moduli i tvs ir si ta nustaciau FB ir viskas, tik klientas buvo prisikures tu visokiu puslapiu gal 5 tai pagal pavadinima, kai nerodo logo buvo sunku atrinkt kur yra kas :) bet kodavimo praktiskai jokio nebuvo, automatu feeda suformavo tvs ir atidave i savo app fb, kas viskuo pasirupino.

    Del to graffiti rss kai tik dabar susidomejau, bet man idomu issaiskint kaip padaryta, nes pvz. kokio drupalo moduliai, kurie postina i FB labai jau lievi ir su profiliais bedos, kuriuo pastina, ta prasme as turiu savo anketa fb ir dar page savo, tai su drupalu budavo kad padarai, deda i page bet deda kaip is mano user profilio ne ten page vardu, nu cia profilis ziurint kuris parinktas, vat kazko parinkt ko man reikia ten neiseidavo graziai, o graffiti rss naudoja open graph protokola, per ji eina padaryti daugiau tai sakiau reiks su juo pazaisti.