Tema: Re: rss readeris FB
Autorius: neklausiu
Data: 2012-07-21 23:24:15
Kiek as suprantu, norint parasyti toki appsa reikia tureti saita su ssl
palaikymu, nes nuo kazkada FB nebepalaiko appsu, kurie guli kazkur kitur
neprieinami per https. Gal tas ecommercebrowser tokia paslauga ir teikia
(nuskaito per http, o perduoda i FB per https).
O FB appsas  -tiesiog iframe'as FB puslapyje.