Tema: Re: teo saugykla
Autorius: simutis
Data: 2012-04-10 08:34:18
Tai visur gali prasieit pro failus, kaip kitaip supportui dirbt?

Tiek, kad normaliom firmom reputacija kur kas svarbiau uz kazkoki "prasiejima per failus".

On 2012-04-06 08:43:09 +0000, Galvos Daktaras said:

> tai tu juk cia pabezdejai vandenin, tai ir tesk pasakojima, ar slabo? ;)

Mano pastebėjimas - kad koks cloubis pas amazoną ar dropboxą saugiau,
nes ten failai pakasti po n lygių  tai kad fiziškai prie jų prieiti
reikia pasistengt ir dirbančių žmonių kompetenciją daug didesnė (nors
gal su hostexu tas pasikeitė).  Tuo tarpu kai ten paprastas *nix su
home dirais, kur bet koks snarglius su root teisėm (kad ir pvz
pachmelingas adminas) gali vieną penktadienio vakarą darbo
praskaidrinimo dėlei prasieit per failus. Nekalbant apie tai kad jei
sistema daryta išorėje, kad ta išorė turi teises troubleshootinimo
reikmėm.

Aišku aš žinau kad tu vistiek axujenas, nu bet tarkim :)