Tema: Re: Reikia klastingu ideju :)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-23 14:35:17
Man su vienu pazystamu atvejis buvo, kad jis buvo kazkoki savo puslapi paleides :) na ir norejome sudet drupal  ir padaryti nedidelia sistemele su CCK ir VIEWS ant jo domeno subdomeno, atskiros info susivedimui :) na puslapi laike serveriai.lt ir teko kuistis ir ieskoti to jo domeno, o ant galo paaiskejo kad jo domenas expirino ir nebuvo pratestas :) tai to savo puslapio jis kazin kol nebuvo ziurejas, o kai pabande pasirodo niekas senai nesisuka :)