Tema: Re: padekit su css
Autorius: audrius
Data: 2012-03-22 02:09:40
galetum bent jau savo pavyzdi surashyt su atitraukimais
pradeciau nuo tokio:

div bendras konteineris width: 100%
    div meniu konteineris float:left width: 25%
        ul
            li display:block
            li display:block
        /ul
    /div
    div turinio konteineris float:left width: 75%
    /div
/div

su auksciais atskiras zaidimas, gal koki height:100% turinio konteineriui iklijuot?

"blah" <blah@blah.bl> parašė naujienų news:jkd9fd$sp6$1@trimpas.omnitel.net...