Tema: Re: Lame Q: WP + leituviški šriftai
Autorius: FX
Data: 2012-03-20 14:10:57
blogai galvoji :) tiesiog reikia teisingai css surashyti

FX

"Arturasz"  wrote in message news:jk832q$9id$1@trimpas.omnitel.net...

Bet kiek mano, www darželinoko žinios leidžia spėti, jei kiti useriai
neturės šito šrifto, jiems rodys Arial'ką. Nes man reik ne rastriniams
piešinukams, o active content'ui

"ABatisa"  wrote in message news:jk8289$8pf$1@trimpas.omnitel.net...

visai gerai kai pademonstruoti.
http://www.33.lt/straipsniai/lietuviski_sriftai_arba_fontai.php