Tema: Re: .com domenai?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-19 12:05:25
    Cia kaip ir online zaidimuose, be fantazijos jei nick'ai VardasKazkoks1234 :) daug pasako apie asmenybe :) kazkaip visada kazka originalesnio sugalvot pavyksta man ir be klaidingu zodziu:)

    Tai ziurek pvz. facebook - sulipdyta 2 zodziai i viena... kazin ar tokie visi deriniai uzimti :) nzn beje apie ka puslapis taip gal ka sugalvot padetumem :)